Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014

ΜΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ

Δεν έχει περάσει ούτε ένας μήνας από τότε που σας άφησα
αγαπημένες μου εικόνες,
ονειρεμένες μου εμπειρίες,
και ήδη μου λείπετε.

Μου λείπει,ο ήχος σας μέσα από το κελάίδισμα των πουλιών και το θρόισμα των φύλλων.

Μου λείπουν οι μυρωδιές σας μέσα από την άγρια μέντα την ρίγανη και το μελισόχορτο.

Μου λείπουν τα χρώματα σας,μέσα από το βαθύ πράσινο του έλατου,των πολύχρωμων λουλουδιών και μανιταριών,το γαλαζοπράσινο των λιμνών και των ποταμιών.

Μου λείπει η μοναδική αίσθηση της γνώσης ότι περπατάμε μαζί, ότι με παρακολουθείτε, κι ας μην σας βλέπω πάντα, αγαπημένα μου ζαρκάδια,λαγούδια  και σκιούρια.

Το ξέρω ότι και εγώ σας έλειψα και δεν μπορείτε μακριά μου,
για αυτό υπομονή και σύντομα θα είμαι κοντά σας.

Πείτε μου έχω άδικο που μου λείπουν;;;;;;;;;;



















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου